reklama

Najstarší bloger

Dnes zomrel (asi) najstarší bloger. Zomrel Karol Okáľ, kronikár obce Hubová, starý otec mojej manželky, ktorého som aj ja volal starký.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Tešil sa z každého článku na tomto blogu, radosť mu robila každá reakcia, každé prečítanie jeho "písačiek". Veril, že na blogu sa jeho spomienky nestratia tak ako možno papiere, ktoré skladoval vo svojej izbe a v kuchyni na stole. Už keď som prvý krát prišiel na Hôrky, vytiahol kroniku a pri fľaši "koniaku" sme v nej spolu dlho listovali. Odvtedy sme sa o písačkách bavili vždy, keď sme sa stretli. V januári tohto roku, keď som s ním bol naposledy, som vedel, že blog už nenapíše ... Ďakujem aj za starkého všetkým, ktorí ste ho čítali. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odpočívajte v pokoji, starký!

Karol Okáľ

Karol Okáľ

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kronikár, pišúci zadarmo, no nie nadarmo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu